fredag 26. august 2011

Long time...

...no see!

Det ble virkelig en lang, bloggfri sommer for min del. Det var absolutt ikke planlagt, og jeg hadde tenkt å gjennomføre opptil flere prosjekter, samtidig som jeg så for meg all tid i verden til å sy massevis av både
barnetøy og putetrekk.
Men så gikk det ikke helt sånn, og jeg må bare beklage til dere som jeg har lovet info eller tilbakemeldinger *flau*.

Putetrekk har vært et av lovnadene mine, og nå legges det ut to stykk inne på bloggen til fine Hjertelill.
Hun har nemlig satt i gang en auksjon til inntekt for de sultrammede på Afrikas horn. Alle pengene som kommer inn på Lills auksjoner går direkte til Røde Kors.

Jeg er ikke helt sikker på når Lill åpner akkurat denne auksjonen, men følg med på bloggen hennes HER, så legger hun kontinuerlig ut flotte ting som man kan by på.
Og husk; det går til en god sak!!

(Selv gikk jeg glipp av det superfine Om igjen-skjerfet pga pc-tull. Jeg har nemlig ny PC, men så var den tydeligvis stilt inn på feil tid, slik at når klokken nærmet seg 2100 (som var fristen på auksjonen), så var den egentlig allerede 2200. Der gikk den planen om å kuppe auksjonen i siste liten, liksom...)



Håper du hiver deg på en av auksjonene slik at målet til Lill om minst 5000 blanke kroner blir realisert:)



Fin fredag,
og god budrunde til alle!!!

Klem B:)

7 kommentarer:

3prinser sa...

Superfine puter! Jeg skal i alle fall by på dem ;)

malaala sa...

Fantastic!!!!

Dronninghuset sa...

blir så glad av disse fargene og mønstrene. supre.
kan jeg spørre deg hvor man kan få ordnet seg tøymerker/MERKELAPPER, dvs bestille hvor?
hadde vært fint om du ville gi meg adressen dit.
du er på blogglista mi...
god helg,

TOVE

AvMeg sa...

Koselig at du er tilbake! Nå har jeg fått hevet meg på bloggsirkuset :-) - får se hvordan det går :-)
God helg :-)
Elisabeth

rett og vrang sa...

Heisann!Du har jo jammen mange flotte puter!Ville legge meg til som følger,men det gikk ikke akkurat nå av en eller annen grunn. :-( God helg fra Synnøve

Margrethe sa...

Nydelige farger! Jeg blir så misunnelig på alle retrostoffene dere finner, man kan umulig være lei med slike farger rundt seg!

Skjerstad sa...

Nydelige puter og stoffer du har brukt :)

Hilsen Janne