fredag 30. september 2011

Dokkemor

Da jeg kom over det nydeligste 'papirdukke-stoffet' på Etsy, så klarte jeg bare ikke å dy meg, og minstemor i huset la sporenstreks sin elsk på den første (og foreløpig eneste) dukken som kom fra symaskina:)


Dukken ble 37 cm høy, og passer akkurat inn i armkroken til en 4-åring når hun skal sove:)


Dukken har også en egen liten dukke, slik alle små jenter har;)


Minstemor ble som sagt veldig fornøyd med resultatet, og det gjorde jeg også. I ettermiddag setter vi oss på flyet til Trøndelag, men når vi kommer hjem, så blir det nok produsert flere. Kjøpte også nesten samme stoff med mindre dukker, så jeg tror det blir noen med oppheng også. Til nostalgiske juletrær, kanskje?

God helg til alle! Klem B:)

11 kommentarer:

shinedesign sa...

Du er så flink til å sy ting altså! Kjempeinspirerende :-)

en støvel og en sko sa...

Så fin! Og de små variantene blir sikkert kjempefine som julepynt og barneromspynt, ja.
Kos dere i Trøndelag.
Klem :-)

3prinser sa...

Nydelig :) Skjønner godt at den ble beslaglagt ja... :)

God Helg!

AvMeg sa...

KJempesøt dukke. De har farlig mye fint på Etsy altså. Gleder meg til å se de små også.
God helg :-)

Interiør drops sa...

Hei Borghild!

Så nydelig dukke da, sukkersøt!
Mye mye fint å finne på Esty.. skummelt av og til å sitte på nett :P

Fin fredag til deg!

Klem Ida

sivknivklestativ sa...

Den var skikkelig fin, så flink du er :) Skjønner godt at det ble en favoritt hos Minstemor. God helg!

Sonja frå Sunnfjord sa...

Superskjønn!

Therese sa...

Så utrolig søt. En kjempegod idé. De små blir sikkert også supersøte.

Mathildes skatter... sa...

Jeg har også forelsket meg i denne dokka og stoffet. Hvor på Etsy fant du stoffet?

Susi sa...

OMG det va mye fint på den hylla!!

Anonym sa...

Hei!
denne dukka er heilt nydeleg:-) tek sjansen på og spørre kor på etsy du har kjøpt det?:-)
mvh Kristin Å Rygg