lørdag 3. september 2011

På snora...

...akkurat nå! :)
Der henger nykjøpte nye stoffer, brukte stoffer og loppestoffer.


Disse fargerike stoffene er kjøpt på Etsy. Ikke så store, men store nok til små sommerskjørt, topper, puter osv.



Og så dette da! Mitt ultimate hjertebankstoff! :)
Jeg har et stort putetrekk i samme mønster i rosa, men jeg makter ikke å klippe i det. Putetrekket var mitt første Husflid-kjøp, mens dette blå lakenet ble kjøpt på Etsy. Det eneste dumme med å kjøpe gamle lakener o.l. i den store, vide verden, er at de ofte er i polycotton. Jeg foretrekker ren bomull, men her tar jeg det jeg kan få. Fordelen er jo at det er veldig slitesterkt.



Til slutt et bilde av oliventreet som ble med hjem på fredag.
Det kostet 198,- på Camillas Blomsterdesign i Kristiansand, og det er stort! De hadde noen enda større til 298,- og normalt ville jo disse kostet langt over tusenlappen. Så løp og kjøp, dere som bor i nærheten!

Nå må jeg kanskje involvere meg litt mer i MGP junior,
ikke lenge til vinneren kåres nå:)

Fin kveld til alle! Klem B:)

5 kommentarer:

Lill sa...

Fantastiske stoffer! Jeg kjøpte oliventre hos Camillas forrige lørdag, men det var lite....
Fortsatt fin kveld:)

E.R.R.Y sa...

Fantastiska tyger! Måste kolla in Etsy lite mer tror jag... :)

Mari sa...

Skjønne-skjønne stoffer! Blir inspirert bare av å se på dem :)

Håper du får noen fine systunder sammen med de :)

Randi sa...

Flotte stoffer du har kjøpt!! :D

pharmacy reviews sa...

men jeg makter ikke å klippe i det. Putetrekket var mitt første Husflid-kjøp, mens dette blå lakenet ble kjøpt på Etsy. Det eneste dumme med å kjøpe gamle lakener o.l. i den store, vide verden, er at de ofte er i polycotton. Jeg foretrekker ren bomull, men her tar jeg det jeg kan få. Fordelen er jo at det er veldig slitesterkt.