søndag 11. september 2011

Større terrasse!

Sent i sommer ble min kjære og jeg enige om at vi skulle utvide terrassen- igjen.
Vi gjorde det for to år siden også, da plusset vi på den 'skrådelen' dere ser under. Det var ikke store sakene, men det gjorde sitt til at vi fikk en større sittekrok.
I sommer hadde vi sett oss lei på at den lille flekken med plen vi hadde akkurat her, aldri ble helt tørr. Det ble både spilt fotball her + at vi hadde plaskebassenget her (og tømte ut vannet på plenen etterpå), og med leirete jord under gresset, var det nesten en lettelse å få plank på:)

 

Og vi er kjempefornøyde! Det ble helt klart mye finere, renere og bedre å gå barføtt på, herlig!
Og man kan fortsatt spille fotball og bade i plaskebasseng her:)



Nye spisemøbler ble det også i høst. Jeg hadde lyst på Falster-stolene fra Ikea, men de ble jaggu kjapt utsolgt. Jeg så på dem i begynnelsen av mai, og en måned senere var de vekke og kom ikke inn igjen heller, hrmf!
Så da ble det Jysk som fikk pengene våre.
Håper bare de har de samme småstripete bokseputene igjen til neste år, så kan vi sitte litt mykere også;)

Fin ny uke til alle! Klem B:)

5 kommentarer:

AvMeg sa...

Så fint det ble og så mye mer praktisk :-)

Julie Graff sa...

Smukt hus og teresse, og fin blog..
jeg har lige tildelt dig en AWARD, se mere på www.lillesoed.blogspot

Anita Kristin sa...

Stor terasse er utrolig kjekkt, og veldig praktisk. Flott vart den også.

popetotrora sa...

Oh, jösses vilken härlig terass!! *avundsjuk*

online pharmacy sa...

Mycket trevligt ställe att tillbringa semestern med familjen, ska jag prova min altan byggde han ett hus vid stranden för ett parti i nästa sommar med min familj och vänner...