onsdag 19. oktober 2011

Juleblader...

...er den største fristelsen for tiden,
og de finner stadig vekk veien opp i veska
(etter å ha blitt betalt, selvfølgelig;)

Siden vi har vært uten nett en ukes tid, (begge pc'ene våre nektet å koble på nettverket, hrmf), må man iallfall ha noe lesestoff, og foreløpig er det disse som ligger på bordet:



Det er jo ikke lett å velge nå når de fleste bladene er velsignet frie for de verste 'dorullnisse-idèene' (selv om Feen har vist at det faktisk går an å lage fine dorull'nisser';)


Og nå når Søstrene Grene endelig har kommet til byen, har det også kommet et par vaser i strikket keramikk inn i heimen:)
Og planten på fatet er visst blitt rene bloggeplanten!;) Jeg kjøpte en i fjor på denne tiden som faktisk står på kjøkkenet ennå. Den er ikke like frisk og frodig, he he, men den ser (nesten) like fin ut som tørr også:) 
Nå har denne på fatet faktisk stått i et par måneder, så jeg får bare krysse fingrene for at jeg kan klare å holde liv i den litt til.


Ser også at flere bloggere er representert i bladene.
Kjempegøy å se idèer og hjem til mennesker som en 'kjenner litt til' fra før.
Og så er det bare å velge seg ut juleprosjekter en kan ta fatt på...:)

5 kommentarer:

en støvel og en sko sa...

Jeg har også sneket med meg noen juleblader allerede, men må si at jeg var litt skuffet over KK julen denne gangen, men stort pluss til dem for at de tok med hjemmelagde ting på ønskelistene sine :-)
Ha en fin uke videre.
Klem :-)

Janne sa...

Har startet sniklesingen jeg også, sånn litt i smug;) Mannen synes nemlig det er litt vel tidlig med julesyssler, men så er det jo ikke han som styrer og ordner heller da!
Synes de strikke-imiterte vasene er så fine, har sett etter dem her i byen også, men fant dem ikke da jeg var innom i går. Lucky you:)

Klem, Janne

Anita Kristin sa...

Her har også eit par blad komt i hus, uten at mannen er klar over det, enn så lenge. Nokon meiner vist at det er litt for tidleg enda. Men sida planen er heimelagde julegåver i år, er det prosjektet påbegynt.
Men det vert vel fleire blad etterkvart.

Fortsatt flott veke

Riitta Sinikka sa...

Hi!! I love your things here!! Best greetings Riitta Sinikka / Romulyyli-blog.

elisabeth sa...

Jeg har også kjøpt meg noen juleblader som jeg sitter og koser meg med på sene høstkvelder. Så langt har det blitt kk jul, maison og eplas jul (er vel strengt tatt en bok). Veldig hyggelig lesing :)
Blir litt forundret over "gavetipsene" i maison-bladet da. Det er vel ikke mange som invisterer i en tiara til kr 20.000 ++ til småpikene sine. Så litt snobbefaktor var det over det bladet, men for all del, julestemningen kommer snikende den.
Klem til deg.