torsdag 10. november 2011

I rotekroken:)

Her er det sånn at en vinduskrok på kjøkkenet aldri er ryddig.
Og hvis den mot all formodning skulle være det, så varer det ikke lenge...


 Det er så himla greit å ha et sted å bare plassere sånne ting som man kanskje skal bruke om en time, eller en dag, eller en uke, eller...
Og der står det meste jeg trenger til innpakking.


Så trenger jeg ikke gå så langt når jeg skal pakke og sende noe:)


Mye av pakkestæsjet mitt kommer fra billigbutikker.
Tiger har flott pakketeip, og jeg fikk kjøpt noen ruller i sommer. Notisbøker får jeg aldri nok av, og akkurat denne inneholder sybestillingene mine, og er fra Søstrene Grene. (Har jeg sagt at jeg er veldig glad for at den butikken er kommet til byen?? ;)


Oppetter kjøkkenskapet står denne konvolutten som inneholder en mønsterpakke fra Happy Sew Lucky.
Lurer på når jeg skal få sydd den? ;)

Dessuten er det mange nye kremmerhus på vei!
De er fix ferdige, må bare vente på litt fotolys.
Håper det kommer i morgen, for da har jeg nemlig fri!!! :)
Vi blogges da! Klem b:)

6 kommentarer:

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

hehe så er der her og oss også. PÅ benken i gangen er det ALDRI ryddlig..Vet om flere steder også når jeg tenker meg om ;)

Fin ny uke til deg. Hyllen under her var flott. ELsker det hvite og gule sammen!

Hulda sa...

Så heldig du er som har fri i morgen! Hos meg er det planleggingsdag. Ikke det artigste. Fint med sånt stæsj lett tilgjengelig, dekorativt også.

ReVinyl sa...

Deilig med fredagsfri!!

Du, det svarte og hvite båndet vil jeg ha. Hvor har du kjøpt det?

Kos deg med syingen, og ha ei deilig hælg! :) Siw

Pia sa...

Venter i spenning på flere kremmerhus - de forrige var supre!

Anita Kristin sa...

Då er det altså ikkje berre her i huset det er slik i vinduskarmen. Godt å vite.
Notisbøker er fantastiske, er heilt avhengig.
Riktig god helg.

Janne sa...

Herlig å se at andre har en sånn krok også;) Men fine ting da, det hjelper jo på!
Så utrolig effektiv du var på onsdag da! Ble nesten svett av bare å lese...og følte meg bittelitt lat..hihi;)
Gleder meg til å se hva du skal lage av betongen...har ikke turt å prøvd meg på det ennå, men kanskje jeg blir inspirert!

Klem, Janne