onsdag 9. november 2011

Suser avgårde!

I dag er det det jeg har gjort. Sust avgårde.
Både til Ikea for å kjøpe pepperkakedeig til lørdagens pepperkakebakedag
med gode venner,
til Stoff og Stil for å kjøpe nye bånd og lisser til flere kremmerhus,
til Montèr for å kjøpe betong til diverse småprosjekter,
og til et par lekebutikker for å finne julegaver.
Før jeg suste hjemover for å hente storebror på skolen
og minstemor i barnehagen.

Og så dro jeg på jobb:)




Men det er jo godt med alt som er gjort, da! :)
Hadde et håp om å være ferdig med julegavene i løpet av november, men det skal nok holde hardt.


 Men jeg har iallfall begynt, og det er da noe:)


 Spørs om noen av julegavene blir pakket inn med litt maskeringsteip også;)


I går fikk forresten kjøkkenhylla litt ny pynt.
Det vil si, ingenting er nytt, men litt av den mest fargerike pynten er plukket vekk. Det ble visst en stor dose Søstrene Grene der istedenfor;)
 Hvite skåler med trelokk, sukkerskål og melkemugge med sommerfugl-vinger til hank, vaser og olivenbokser kommer alle fra samme butikk.

Dukken er forholdsvis nysydd, og denne har fått litt lavendel i seg.
Minstemor sover med sin rosa dukke,
og har gjort det helt siden hun fikk den:)

I morgen har jeg tidligvakt, så da har jeg planer om å få til flere kremmerhus på ettermiddagen. Eller, det blir nok ikke før på kvelden sikkert;)

Finfin kveld til alle!
Klem B:)

9 kommentarer:

Pink lady sa...

Effektivt!! ;)

Lykke til med søle prosjektene. Gleder meg til å ae!

Du er velkommen til å bli med i giveaway på min blogg!! ;)

Lill sa...

Takk for hilsen, B! Skal prøve med rød og lysblå knapp på de blå hjertene. Kremmerhusene dine er kjempefine:) - og så mye fin tape, hvor har du kjøpt den?

Du må gjerne ta turen til basaren - masse gøy og fine premier! Kunst fra Thorallsdottir, Lars Løken, Gave fra Annasrom, det nye porselenet fra Blafre, m.m. Basaren er for venner og familie, ikke bare adoptanter! God natt, klem fra Lill

Ingrid sa...

Så fin blogg og fine bilder du har! :)

ReVinyl sa...

Jeg ble totalt forelsket i den vakre dukken du har laget!!

Ja, julen kommer brått på hvert år ;)

Dronninghuset sa...

kjempekoselig blogg, og nydelige kremmerhus lenger nede. kan jeg spørre HVOR du har kjøpt de fine rullene med tape, de med tekst også????
takknemlig for svar.
mvh
Tove

Dronninghuset sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
AvMeg sa...

Supereffektiv dag!
Jeg har også fått kjøpt de porselenskrukkene med trelokk og strikkevasen. Knall med den butikken så nærme ;-)
De dukkene er supersøte :-)

Fargevandring sa...

Den dukken var kjempefin og gjorde seg så godt på hylla:-)

PeneLene sa...

Oi, skikkelig Tårnfrid-dag! Så fint du har det! Ble inspirert til litt fortgang i juleforberedelsene jeg også nå :)