lørdag 3. desember 2011

Advent og greier

Da var det blitt både advent og desember gitt!
Adventstaken vår består av kubbelys på et lysfat, men jeg ville heller vise fram lysestaken jeg kjøpte i København:)


Den kan 'dras ut' og har plass til hele åtte lys. Kostet knappe hundrelappen, og ble kjøpt på Notre Dame.



Synes den var ganske fin, jeg, og så er det jo deilig å tenne så mange lys når det er så mørkt ute!



I tillegg til mer kremmerhus-søm,
har det også blitt noen andre kreative krumspring,
og ett av dem ser du her:


Viser mer neste gang:)

God natt og god lørdag! Klem B:)

7 kommentarer:

BoHo sa...

Den lysestake var knallfin. Lyser nok godt opp ein desemberkveld:-)
God helg!

Blomsterpigen sa...

Ej, hvor er den smuk!!!! Jeg vil også have sådan en stage! Og hundrede kroner??? Det forstår jeg ik. Det ligner meget dyrt design!

Motor forlag sa...

Vil du være med å lage Norges beste sybok? Send inn bidraget ditt innen 15.februar og vær med i konkurransen om å bli presentert i oppfølgeren til "Made by me. Sybloggernes beste oppskrifter." Hvis du deler denne informasjonen på facebook eller blogger om konkurransen innen 23. desember, er du også med i trekningen om et gavekort fra Stoff og stil på 2000,- Les mer på facebook-siden vår, https://www.facebook.com/#!/pages/Motor-Forlag/122555527796913
Hilsen Motor Forlag.

Pink lady sa...

Hei!

Så flott den var! Og så billig, det kan man like;)

KLemmer

Høytrykk sa...

Superfin lysestake!

Janne sa...

Å, så fin! Likner på den man får kjøpt på husfliden og interia..men som er omtrent ti ganger så dyr! For et kupp:)

Klem, Janne

ReVinyl sa...

Lysestaken var kjempefin!

Jeg elsker Notre Dame!
Min favorittbutikk i Køben ;)