fredag 9. desember 2011

Stemmeløs og gammelt nytt

Det var da himla typisk at når jeg har min siste frihelg før jul, så verker både hode og hals og resten av kroppen også. Og så jeg som aldri er syk!
Mistet stemmen har jeg også gjort, men som minstemor (som også er hjemme med meg) sa: -Du kan jo fortsatt trykke på dataen!
He he, så i dag har jeg stort sett oppholdt meg i sofaen med denne utsikten:


Minstemor har pyntet juletreet sitt, men siden det har vært litt kaldt på rommet hennes de siste dagene (vi har jo fått de første minusgradene, og bittelitt snø!), så ble det gjort i stua:) Koselig det, da, men nå er det plassert det det skal være, og minstemor er kjempefornøyd.


Til venstre står hjertesukket til mannen. Herlighet, han må jo skjønne at jeg ikke kunne gå fra en så stor kurv når prisen var så billig!
-Og hva skal du bruke den til, var spørsmålet jeg fikk. Legge julegavene i etterhvert som de blir kjøpt og pakket inn, selvfølgelig!
-Og etterpå da? Naææ, får alltids brukt den til noe! Må han jo skjønne!!


Ellers så er jeg litt usikker på om jeg skal legge ut disse tre julestrømpene for salg. Jeg sydde dem i fjor, men fant dem igjen her om dagen... De ble ikke solgt i fjor, så da blir det evt en tilbudspris på dem. Gi et pip hvis noen er interessert (baksiden har et annet stoff).


Fin fredag til alle! Klem B:)



4 kommentarer:

3prinser sa...

Fine julestrømper da :)

PS. jeg har en liten advents gibort på bloggen min som du kanskje vil være med på ;)

Fin fredag til deg!

Fru Fjeldhammer sa...

Herlig utsikt, de kurvene der er jo bare helt fantastiske!
God helg..
klem

Lille sa...

Jeg lurer fælt på hvor du har funnet hvitt tre! Nå er jeg egentlig på jakt etter et lite mini-tre, men.. Planen var å pynte barnerom i årene som kommer, og dette innlegget var som om du leste tankene mine.

Fine sokker!

sevgi sa...

Hello my dear friend. Happy New Year, new days of happiness.merry chritmas www.evhome.blogspot.com