søndag 11. mars 2012

Buzzing

Jeg (som en del andre, har jeg sett:) er Buzzador. Det vil si at jeg/ungene tester ut nye produkter gratis, for deretter å rapportere tilbake hva vi synes.
En grei deal for alle, og man kan også velge hvilke kampanjer man vil delta i (eller, man kan iallfall velge vekk;).


 Siste kampanje kom minstemor til gode:)
Vi fikk nemlig tilsendt en eske fra den nye LEGO Friends-serien; Olivias Trehytte.
(Og som dere ser, så syntes storebror også det var litt interessant;)


Egentlig så likte vi alle den nye legoen:)
Jeg hadde tidligere lest et sted at LEGO hadde fått en del kritikk for å ha laget en typisk jente-lego, men jeg synes nå det var på tide. Guttete lego har vi jo hatt i mange år, dessuten kan man jo selv velge hva slags lego man vil kjøpe. Minstemor har ønsket seg, og fått, politibil fra LEGO tidligere, og hun har vært storfornøyd med den også. Men trehytta funket fint den altså...


...Og sjekk den søte pippip'en da! Fine detaljer og fin til rollelek.
Minstemor integrerte liksågodt trehytta i 'lage dukkehus-leken' sin. Hun og storebror bygde egne dukkehus av skoesker her om dagen, og Olivia kunne bare flytte rett inn. Greit å ha et tørt sted å bo også, og så kan trehytta brukes til lek:)


 Både minstemor og vi andre er iallfall veldig fornøyde. Trehytta er gøy å leke med, og kvaliteten er jo helt i toppklasse - men det visste vi jo fra før;)

Håper alle har en fortsatt fin søndagskveld! Klem B:)

2 kommentarer:

Fargevandring sa...

Jentelego er jo skikkelig gøy, både for barna og mamma'en, og i så mange fine farger!

Snedig Snelle sa...

Gøy me lego!Kjekk blogg, eg følge deg videre.

Og for ei nydelig strikkajakke du har lagd te jentå di! :-)