søndag 11. mars 2012

Søndag!

Endelig søndag! :)
Det har vært en lang uke, og dermed blir søndagen ekstra etterlengtet.
Forrige helg ble jo som tidligere nevnt, tilbrakt i badeland. Opptil flere ganger.
Badelandet lå nemlig i Danmark, og det ble masse bading og litt shopping, men mest til mannen denne gangen. Men et par kaniner fra Tiger og noen lysestaker fra Bahne ble det jo...;)


 Nå har vi nettopp spist frokost her, og siden jeg ikke er det største frokostmennesket, så holder en skive med banan lenge for meg:)


 Dessuten så kjøpte jeg for ikke lenge siden en 'klynge med opptenningsved' som kan skimtes bak koppen. Vi har en Skeidar-butikk ikke så langt unna, som skal legges ned, og når naboen ringte og spurte om jeg ville være med på 50%-shopping, så var jeg jo ikke vond å be;) Men de bak meg i kassa lurte fælt på hva jeg hadde kjøpt da, og skjønte ikke helt at det gikk an å dekorere med denne greia:)


Ellers digger jeg disse boksene fra Søstrene Grene. Finfine til oppbevaring av latte-skjeer og gafler fra samme butikk + Pentik.

Men nå begynner mannen å romstere på kjøkkenet her. Det ble ikke noe av Dyreparken-daten, så da blir det en date på lekeplassen istedenfor. Tror jeg må lage en mocca til å ta med:)

Fin søndag til alle! Klem B:)


7 kommentarer:

Hulda sa...

Den skiva med banan så skikkelig god ut. Jeg er ikke noe frokostmenneske jeg heller, spiser heller litt ut på dagen. Stilig den boksen du har redskaper i.

Høytrykk sa...

Så fine bilder! Det første digger jeg!

Fin søndag til deg og kos deg med moccaen din. :)

Fru Fjeldhammer sa...

KUlt og grafiskt!
Ha en fin søndag, kos dere...
klem

Pink lady sa...

Nå fikk jeg virkelig øynene opp for hvor lekre de boksene med oliven er! SÅ neste gang beholder jeg boksen!

Her er det visst stell av hund som står på tapetet! Så jeg får vel hive meg rundt og hjelpe til!

Ha en god dag!

freuleinmimi sa...

Sunday :-) and I had the same breakfast, I like it Bread & Banana.
Greetings, mimi

Haust sa...

Ah...likar frukostserviset ditt!

God søndagskveld til deg! :)

Interiør drops sa...

Nam nam..
Brødskive med banan er
veldig godt, og når jeg tenker
meg om er det veldig lenge
siden jeg har spist det..
Må bli innkjøp av det i morgen! ;)

STOR
KLEM