søndag 2. september 2012

Luksus vs budsjett

De fleste har vel sett den såpa som er avbildet under her. Og noen har den sikkert hjemme også. Fin som bare det, tar seg godt ut på både kjøkken og bad, og koster ca kr 180,-


Såpa under her igjen, kjøpte jeg på Nille. Samme størrelse (men flasken er i plast og ikke i glass), og til kr 39,-
De finnes i forskjellige farger og lukter også, og tre av dem er allerede i hus hos oss:)
Denne gangen ble det altså budjett som dro det lengste strået;)



Nille har egentlig noen greie varer innimellom. De har også en hvit firearmet lysestake for tiden som jeg går og sikler litt på...
Men jeg har en venninne som allerede eier en sånn, og da blir jeg jo litt hermegås. Kanskje jeg kan kjøpe den og så sette den vekk hver gang de er på besøk?;) Vi var forresten hos den samme venninnen + familien i går kveld, og da fikk vi servert verdens beste mat på verdens fineste dekte bord! Jeg måtte ta noen bilder med telefonen før vi satte oss til bords, kanskje får jeg lagt dem ut her hvis jeg bare får satt meg inn i mobilblogging;)

Jeg var også på loppis i går, og traff fine Elisabeth!:) Det ble ikke så mange loppene der for min del, men på vei hjem ble det et par stopp på bruktbutikken + i kvadraturen som gjorde at jeg ikke kom tomhendt hjem likevel, dere skal nok få se;) Klem B:)

6 kommentarer:

Hjertelill sa...

Hei:)
Så gøy med loppis. Fikk ikke med meg at det var noe jeg... Såpa over er fin å se på - MEN, jeg kan ikke si at jeg merker noe forskjell på den og andre såper.... dessuten tetter den seg i toppen, så jeg har ikke så veldig god erfaring med luksusen. Gleder meg til å se bruktfunnene dine! Klem

Fam.Gab sa...

Wow, så kul! Nille er virkelig ikke hva det en gang var.
Kjøp lysestaken du, det er jo bare en kompliment til venninna di. Du liker det hun har :-)
Legger meg til som følger jeg :-)

Randi sa...

Ja,denne såpa fra Nille har jeg sett på reklame!! Kommer nok til å handle meg noen jeg og! 180 betaler jeg ikke for ei såpe :) Du må nok gi fårikål en sjangse ja,det er jo sååå godt :) Hørtes ut som en fin kveld i går! Du kan jo sende mms bildene dine på mailadressa di,så får du lagra bildene på pc'n :) Ny fin uke ønskes dere!

AvMeg sa...

Hehe - luringen - gleder meg til å se hva du fant :) Enig i at de har mye greit på Nille.
Fin uke til deg :)

Scandinavian Retro sa...

Om man kjøper såpa kun for emballasjen er sikkert såpa fra Nille helt ok. Men den originale Savon De Marseille koster noe mer siden fremstillingen av såpa baserer seg på en tradisjonell fremgangsmåte som går mer enn 500 år tilbake. I tillegg er den håndlagd og inneh.72% olje, og inneholder ingen kunstige tilsetningsstoffer. Og de lukter helt herlig!

Anonym sa...

Nille såpen clean er helt fantastisk!!!! Alle 4 farger lukter guddommelig, og så skummer den masse og gir deg myke hender. Nille har fått mange nye kropps produkter og kosmetikk produkter som er super bra! Ikke noe poeng og betale 4 ganger mer for det samme...:) tommen opp for Nille!