søndag 16. september 2012

Min søndag...

Min Skappel...


Min frokost...


(Litt av) minstemors frokost...


 Minstemors Skappel...
(Åååhhh som jeg prøvde å snakke henne fra denne knæsje fargen.
Det var som vanlig nyttesløst, og jeg måtte bare gi meg...)


Storebrors nye nattlampe...
(Ole Brumm var liksom begynt å bli litt barnslig for en 8-åring;)


Ellers har søndagen vår gått til å slække på sofaen, spise forikål hos min svigerinne, og vente på mannen/pappaen som kommer hjem fra Tyskland med ny bil sent i kveld. Siden de dro på fredag, forventes det selvfølgelig gaver, og på lista var både fotballkort og tullegave;)

Fin ny uke til alle, klem B:)

10 kommentarer:

Høytrykk sa...

Høres ut som en bra søndag. :)
God ny uke!

Haust sa...

Skappelgenseren vert knalltøff i den rosafargen! Har jammen lyst å strikke skappelgenser i jentestørrelse! Kan eg spørje kva slags garn det er du strikkar i?

Ha ei god veke! :)

AvMeg sa...

Jeg har også veldig lyst til å strikke en slik genser. Lurer også på hvilke garn du bruker til voksenstørrelsen :)

Britt Eva sa...

Ser ut som en flott søndag :) Jeg har strikket tre Skappels og siste i lilla. Ble fin om jeg skal si det selv. Synes din datter har valgt en fin farge. Acne har lignende farger i sin nye kolleksjon he he. Din datter vet hva som er "inn" skal du se. Ha en fin uke.
Hilsen Be.

Hyttehuset sa...

Så flotte skappelar du strikkar. For det er vel ikkje dottera di som tar etter mora allereie no? Kor får ein mønster til skappelen og finst han i barnestørrelse også? Eg lurar på om nokre av dei små frøknane mine gjerne skulle hatt seg ein skappel...

Penelene sa...

Nydelige bilder. Den rosa skappelen må jeg herme etter til snella mi - det er helt sikkert. Spør som noen andre over: hva slags garn bruker du? Nydelig rosafarge!

Hjertelill sa...

Hei,
Så ut som en deilig søndag! Tror jeg fint kunne sitte ei hel helg i sofaen, med strikketøy i fanget... Fin farge på begge genserene. Synes den rosa var skikkelig kul jeg:) Skal vi ikke snart tromme sammen til et bloggtreff på Sørlandet? Med sånne gaveposer....:)) Klem fra Lill

Anonym sa...

hehe skappelen og skappelen

min sønn fikk en sånn genser da han var ett år
og det er 25 år siden,ca

den var i orange.............
ikke så ulik denne farsotten, nei

og på hytta en kald seinsommerdag strikka jeg en lyseblå til han, ca 23 år siden

haha tida går

praktisk strikketøy som går fort unna



lykke til alle strikkedamer - med å finne sin EGEN kreativitet :-)

hilsen meg

top of the moon sa...

Så fantastisk Skappelgenser til minstemor!!! Amazing!
Kan jeg spørre hvilken garntype du har brukt.....?

Ønsker deg en superduper onsdag

Emmas hvite borg sa...

Knæsj rosafarge ;)
Vil du vinne et års-abonnement på BoligPluss til deg selv eller en venn
kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette ♥